כן, מותר לרסק פירות שביעית לצורך הכנת מחית לתינוקות. פעולת הריסוק עצמה אינה פוגעת בקדושת הפירות, כל עוד הפירות נאכלים בדרך המקובלת ואין בהם הפסד. יש להקפיד על דיני קדושת שביעית גם לאחר הריסוק.
שאריות מחית פירות שביעית שנותרו ולא נאכלו, יש לנהוג בהן בקדושה. אין לזרוק אותן לאשפה רגילה. יש להניח אותן בכלי נפרד עד שיתקלקלו באופן טבעי, ורק אז ניתן להשליכן.
פירות שביעית קדושים בקדושת שביעית ויש לנהוג בהם בכבוד. אסור לסחור בהם, להפסידם או לבזותם. יש לאכול אותם בדרך המקובלת ולבצע ביעור בזמן הנדרש.