האם צריך להפריש תרומות ומעשרות מקני סוכר הגדלים בחצר?

בחצרי גדלים קני סוכר, האם צריך להפריש מהם תרומות ומעשרות?

האם יש מחלוקת פוסקים לגבי הפרשת תרומות ומעשרות מקני סוכר?

מחלוקת הפוסקים, ולהלכה חייבים להפריש, אך ללא ברכה.

(מקורות: שו"ת רדב"ז א, תקסג)

ניתן לקרוא עוד אודות הפרשת תרומות ומעשרות מתבלינים ועשבי תיבול ←

גם אתם מוזמנים לשלוח לנו את שאלותיכם בענייני מצוות הארץ,
ורבני בית המדרש ישיבו לכם תשובה בהקדם.

עגלת קניות