האם ראוי לאכול בפסח מרור (חסה) שגדלה בעציץ שאינו נקוב או בגידולי מים?

האם  ראוי לכתחילה לאכול בפסח באכילת מרור (חסה) שגדלה בעציץ שאינו נקוב בחממות? וכן האם יוצאים ידי חובה בחסה שגדלה בגידולי מים?

האם מותר לאכול מרור (חסה) שגדלה בעציץ שאינו נקוב או בגידולי מים בפסח?

ניתן לאכול למצות מרור חסה שגדלה בעציץ שאינו נקוב ובחממות לכתחילה. וכמו יוצאים ידי חובה בחסה שגדלה בגידולי מים.

ואף לגבי ברכה מן הדין מברכים עליהם בורא פרי האדמה.

להרחבת התשובה לחץ כאן >>

גם אתם מוזמנים לשלוח לנו את שאלותיכם בענייני מצוות הארץ,
ורבני בית המדרש ישיבו לכם תשובה בהקדם.

עגלת קניות