שיעור מאת הרב יוסף אפרתי שליט"א, ראש בית המדרש, הנוגע בענייני אמירת המלך הקדוש בשאר ימות השנה ונטילת ארבעת מינים שאינם שלו
אמירת "המלך הקדוש" בתפילה נהוגה בעיקר בעשרת ימי תשובה, בין ראש השנה ליום הכיפורים. מחוץ לתקופה זו, הנוסח הרגיל הוא "האל הקדוש". הדף עשוי לדון במקרים חריגים או טעויות באמירה זו בשאר ימות השנה.
על פי ההלכה, מצוות ארבעת המינים דורשת שהם יהיו בבעלותו של המקיים את המצווה, לפחות ביום הראשון של סוכות. הדף עשוי להרחיב על הדרכים ההלכתיות לקיים את המצווה כאשר ארבעת המינים אינם שלך, כגון באמצעות מתנה על מנת להחזיר או השאלה.